一個典型的雙子座男生。

星期六, 四月 28, 2007

戰爭


這首詞不是我寫的,

但是我卻很喜歡,

覺得很有意思.......

所以放在這裡與大家分享........
《戰爭》

打 我而家就去打仗

打屬於我自己o既一場仗

假若現實世界根本就係一個戰場

咁一切現象係咪一對殘酷假象

假如現實要我去打一場假仗

打住乜野旗號 打一場點樣o既仗

打得唔好我o既生命就此劃上句號

問得唔好 我應該問生命一個乜野問號


問我 悲哭聲可以有幾多幾多

問我 童謠用乜野號角可以吹乜野悲歌

歌舞昇平o既世界 幾可聽到凱旋歌曲

曲終人散o既時候 只有剩低幾個幾個


我問我 我o既戰友係咪就係我一個

我為我 o既生命戰鬥要我保衛我

我話我 進一步退一步 我都難過

我想我 放棄我 唔再識分對錯


成日鬥前鬥後 想走都難自己走

有傷口 有時得手 有時失手

我都要受 成日顧前顧後

想不透行左轉右 是我打的仗自作自受


而家就rap一d野關於戰爭

世上某d角落每日都有戰爭發生

每人都參與每人都有內心鬥爭

危險o既係戰場上槍林彈雨 血肉橫飛

危險o既係支咪加唇槍舌劍 口沫橫飛

呢首歌係一場戰爭 三個獵肉者

你同我同佢邊個 可以選擇做旁觀者

無人會鍾意見到 遍地死者

無人會鍾意做 戰地記者

唔想知道乜野叫做戰爭罪行

剩係知道呢度法律唔保障所有o既人

自己做軍備競賽 自己打自己幾仗

自己俘擄自己 自己混自己o既帳

4 Comments:

Blogger one dollar said...

球友,
首次造訪,禮貌上還是要招呼一聲…
自問廣東話不行,但還是默唸一遍歌詞。
Peace…

2:42 下午

 
Blogger 舞文弄墨 said...

goh
妳的華語名叫甚麼??
歡迎妳的到訪.....

哈.....球場上也是一場戰爭....
既然妳稱呼我為球友,
證明戰場里,我的戰友不只是我一個人....
(不過,由於不知道妳的華語名,所以不知道妳是我方,還是挑戰者....哈.....)

5:49 下午

 
Blogger one dollar said...

我是你星期二、
協和中學、
8pm到11pm打羽球的球友…
裕源。
哈哈!

3:42 上午

 
Blogger 舞文弄墨 said...

哈.....妳好像經常沒有來打球的....

4:01 下午

 

发表评论

<< Home